Gratulacje!
Gratulacje!
seawolf seawolf
1697
BLOG

Wielki dzień dla Nowego Ekranu!

seawolf seawolf Polityka Obserwuj notkę 34

Jak mi donoszą ludzie generała Ściosa, któremu, jak już ustalono, podlegam służbowo, właśnie dokonał się przewrót kopernikański w „Nowym Ekranie”.  Z pierwszego miejsca na liście najpopularniejszych blogerów spadł szczur, szuja i szumowina ubecka, a raczej, bo to za mało powiedziane: SZCZUR, SZUJA I SZUMOWINA UBECKA, czyli niżej podpisany Seawolf. W dodatku po specjalnym przeszkoleniu w rozbijactwie odbytym w UB, razem z blogerką eską ( prawda- siedzieliśmy w jednej ławce! Ja nawet dostałem świadectwo z czerwonym paskiem, byłem lepszy w marszobiegu, eska nawet nie dobiegła do mety). Tak mnie pieszczotliwie tam nazywają od czasu, jak przestałem tam publikować felietony w połowie maja, jak wyszło szydło z worka, co to za projekt.  

Jak mi spiskowcy- trzeciodrogowcy wyjaśnili, moje judaszowe pisanie jest spowodowane właśnie tymi srebrnikami od Jankego, połową prokuratury i portalem Niepoprawni, które dzielić jednak muszę 50-50 z Michnikiem. Przydziela te dobra niejaki Bączek, do spółki z Igorem Janke właśnie. Trochę to skomplikowane, przypomina teksty z  filmów o gangu Olsena, ale w sektach się przyjmuje rzeczy na wiarę, bez zbytniego mędrkowania.

Igorze Janke, skoro już o tym mowa, spóźnia się ostatnia judaszowa wpłata! Proszę zainterweniować!;-)

Żeby nie było, że zwariowałem, to wszystko są dosłowne cytaty.

No, dobrze, dosyć żartów, trwało to parę tygodni, bo mamy już lipiec, ale wreszcie sytuacja, w której ubecka szuja i szumowina ( znaczy, ja) okupuje bezczelnie, za judaszowe srebrniki, pierwsze miejsce w portalu, który mozolnie montuje kolejną na polskiej scenie kolejną kanapę, czyli tajemną Trzecia Siłę, była niezręczna i dla owej kanapy i dla mnie. Zatem szczerze i bez złośliwości gratuluję grupie blogerów występujących, jako Fiatowiec, 307 tysięcznego czytelnika i życzę powodzenia, bo to w końcu bratni Solidarnościowcy.

Nawiasem mówiąc, ta połowa prokuratury, którą posiadam ( część zajął komornik, ale jeszcze trochę zostało), może okazać się bardzo przydatna, bo mam obiecany pozew o usiłowanie morderstwa ( czyli napisanie, ze poleci samolotem, hi,hi!) jednego z pocieszniejszych  Spiskowców-  Trzeciodrogowców, współudział właściwie. Miał on złożyć pozew jeszcze w maju, niestety, stchórzył. Potem miał rozrzucić mi w miejscu zamieszkania ulotki demaskujące moją nikczemność, niestety, znowu stchórzył. Szkoda, bo to i promocja, i śmiechu by było, a i parę tysiączków odszkodowania sądowego by wpadło. Może wciąż poprawia błędy ortograficzne, bo w szkole orłem raczej nie był.

No, dobrze, to tyle na temat NE, idźcie, chłopaki, swoją drogą, a ja swoją.

Wy „trzecią” ( niby nową, a w istocie po raz kolejny tą samą, zawsze tą samą), ja, oczywiście, swoją- Jarosława Kaczyńskiego i PiS.

P.S. Poza tym, po wakacjach Gazeta Polska rusza ( WRESZCIE!) z nową gazetą, oczywiście zamierzam tam pisać, z góry zapraszam!

http://www.wsieci.rp.pl/opinie/seawolf

http://freepl.info/seawolf

http://niepoprawni.pl/blogs/seawolf/

http://niezalezna.pl/bloger/69/wpisy


http://seawolf.salon24.pl/

 

seawolf
O mnie seawolf

Poniżej- Kocurki stanowczo zażądały, by je na razie zostawić. To zostawiam.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka